Jump to content

Noticias Gaming


Mini0n
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

ASSASSIN’S CREED ‘DYNASTY’ INFO HAS BEEN LEAKED ONTO 4CHAN

É um "leak". Vale o que vale.

Quote

5kO4c22.jpg

 

Takes place during the rise of Flavian Dynasty in Achaea, Macedonia, Thrace and the Aegean Sea, but not Asia Minor (most of Modern Greece)

Rhodes will be in game, but Crete will be a DLC similar to THO

Templars are families that control cities and the three provinces as Roman Clients and administer propaganda for the new Emperor

Can choose to play as male or female protagonist from Sparta

Major differences in main story, targets, skills and customization based on character chosen

Character story arcs do intersect and choice does not affect MD outcome

Larger emphasis on MD

Bayek/ Aya not in game but play an important role in the story

Screenshot is an early build of Athens

 

Several cities play larger roles in the story, making the player return unlike in Origins

Largest cities are Sparta, Athens, Corinth, Delphi, Thessalonica, Phillippi

About same map size of Origins with water

Like Assassin’s Creed Origins with more naval focus, about 30% naval

Social Stealth will return

More customization options

Coming out first/second quarter 2019 like Far Cry 5 for emphasis on Splinter Cell Holiday 2018

Next game will take place in Rome possibly Japan after that

Judea under Herod was discussed but not pursued as a full game due to likely political/ cultural backlash but Judea and the Sicarii will be a DLC similar to CotP

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja estou a ver o filme, trailer de 1:30 de varios bocados de cinematica entrelaçados, com principio calmo, voz de trailer, um gajo a correr sozinho, uma explosão, alguns tiros, 8-10s de video calmo e uma cheia de imagens em alguma confusão onde não se tem bem a certeza do que se esta a passar, para num plano dum gajo em zoom out lento para acabar com o titulo num som de estrondo.

Historia - 0, gameplay - 0, fanboys com o pito aos saltos > 9000.

Edited by skaazi
Link to comment
Share on other sites

Black Ops 4:

- sem single player campaign

- mais mapas com zombies e modos com zombies e histórias com zombies com zombies e mais zombies zombies zombies!!!

- Battle Royale mode

 

E paga-se! lel

Edited by Kinas_
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/17/2018 at 9:06 PM, skaazi said:

Ja estou a ver o filme, trailer de 1:30 de varios bocados de cinematica entrelaçados, com principio calmo, voz de trailer, um gajo a correr sozinho, uma explosão, alguns tiros, 8-10s de video calmo e uma cheia de imagens em alguma confusão onde não se tem bem a certeza do que se esta a passar, para num plano dum gajo em zoom out lento para acabar com o titulo num som de estrondo.

Historia - 0, gameplay - 0, fanboys com o pito aos saltos > 9000.

Um dos pontos positivos do Battlefield 1 não era a história?
Na altura que saiu, lembro-mo dos críticos apreciarem o single player deste e do Titan Fall 2.

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, DeathShadow said:

Um dos pontos positivos do Battlefield 1 não era a história?
Na altura que saiu, lembro-mo dos críticos apreciarem o single player deste e do Titan Fall 2.

Gostei do BF1, a posta de pescada era mais para o trailer que não vai mostrar nada do jogo ;)

Link to comment
Share on other sites

Eu não considero o Premium assim tão cancerígeno. Preferia agarrar o Premium mais tarde numa promo e ter acesso a tudo o que é mapa do que andar a comprar DLC aos poucos. Foi assim que fiz no 4 e nunca me senti prejudicado em relação aos outros quando não tinha Premium.

Link to comment
Share on other sites

 

 

O Jack Frags explica tudo! Mais um grande video do maior.

 

@airjoca este ano acho que me junto a ti para a bagada no BF5 na ps4

 

e ainda...

 

Edited by Batunaz
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dastinger said:

Eu não considero o Premium assim tão cancerígeno. Preferia agarrar o Premium mais tarde numa promo e ter acesso a tudo o que é mapa do que andar a comprar DLC aos poucos. Foi assim que fiz no 4 e nunca me senti prejudicado em relação aos outros quando não tinha Premium.

Free DLC bruh!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.