Jump to content

Deus Ex: Mankind Divided


Alexius
 Share

Recommended Posts

GXpNEoO.jpg
 


The original Deus Ex is one of the most critically acclaimed shooter/RPG hybrids of all-time. In 2011, Eidos-Montreal resurrected the dormant franchise with Human Revolution, giving the series an updated look while remaining true to the player choice-driven gameplay. Eidos-Montreal knew its game wasn’t perfect, and has worked to improve the series' combat systems and boss encounters for the latest entry in the series – Mankind Divided.
Set in 2029, two years after the events of Human Revolution, Adam Jensen returns and joins forces with an Interpol-funded task force aiming to hunt down and capture augmented terrorists in a world that now hates and fears transhumans. Jensen has a new suite of augmentations that allow him to cleverly navigate stealth, combat, and social interactions, but how Jensen chooses to solve every problem is entirely up to you.

 
MU3gUK5.jpg
A1C1Vh7.jpg
yaC6fKD.jpg
RN5WPTb.jpg
OZWWP0F.jpg
 
 
 
ShZAmeZ.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Não joguei o 1 na altura, mas tenho a certeza que iria ter adorado. Experimentei-o demasiado tarde, já os gráficos eram demasiado datados, mas dava para ver que era um jogão.

 

Saquei o HR naquela de ver como era o jogo. Mais um de muitos... Assim que comecei a jogar e apanhei aquelas primeiras partes de stealth+hacking, quando me apercebi dos vários caminhos alternativos de fazer as missões, os caminhos "secretos", etc, não larguei mais o jogo e não descansei enquanto não cheguei ao fim.

Link to comment
Share on other sites

Nunca joguei nenhum...

Recomendo enfaticamente pegares no primeiro. Uma vez que curtes retrogaming, o motor gráfico antiquado não te deve incomodar, e estás a perder jogo soberbo.
 

isto ainda é antes do deus ex?

Penso que sim. os acontecimentos do primeiro passam-se em 2052. Este é dois anos depois do Human Revolution, em 2029.

 

___________

 

Entretanto:

 

Thanks for the love everyone, our official website crashed due to your enthusiasm! We will back online soon. pic.twitter.com/T310Ax50UO

— Deus Ex (@DeusEx)

April 8, 2015
Link to comment
Share on other sites

Na altura em que o 1º saiu, tenho ideia de lhe ter pegado e não ter gostado.
Quando saiu o Human Revolution, ainda joguei um bocado mas não curti nada nada...

É uma saga que me passou ao lado.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

É um jogo que não é para todos, mas eles mesmo no HR tornaram possível a abordagem "ir à Rambo" totalmente viável.

 

Mesmo o trailer deste novo, mostra um Jensen totalmente in-your-face para apelar as "massas", eu por mim jogo sempre "sneaky sneaky"

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 10 months later...

Ninguem a jogar isto?

Só fiz a misão inicial e andei a passear por Praga(main hub)

Posso dizer que o jogo está excelente no PC graficos muito bons, no entanto vem com umas opções muito pesadas que tem que ser reduzidas pra high em vez de ultra mesmo em sistemas high-end" como "contact shadows", Shadows em very high em vez de ultra. Mesmo assim os graficos são maravilhosos.

O maior senão e mesmo a ganancia da Square Enix que nem um dia deixou passar já anda a vender conjuntos de armas + praxis a 5euros vergonhoso, isto num jogo single player enfim....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.