Jump to content

Acidentes e catástrofes naturais


cRaZyzMaN
 Share

Recommended Posts

Quote

President Trump approves disaster declaration for Florida

President Trump approved a request from Florida for a disaster declaration ordering federal aid to supplement state, tribal and local recovery efforts.

The action makes federal funding available in nine counties, including Miami-Dade and Hillsborough, which covers Tampa.

Assistance can include grants for temporary housing and home repairs, low-cost loans to cover uninsured property losses and other programs.

 

Link to comment
Share on other sites

Bem, a Lufthansa ja me confirmou o voo de sábado. No entanto já não fico em Miami nenhum dia. Antecipei o meu voo para Las Vegas e saio no dia em que chego. A United não cobrou qualquer valor pela alteração por causa disto do Irma. Props para eles. Não valia a pena ficar em Miami com 70% da cidade sem electricidade...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, PunK_BoY said:

Bem, a Lufthansa ja me confirmou o voo de sábado. No entanto já não fico em Miami nenhum dia. Antecipei o meu voo para Las Vegas e saio no dia em que chego. A United não cobrou qualquer valor pela alteração por causa disto do Irma. Props para eles. Não valia a pena ficar em Miami com 70% da cidade sem electricidade...

Espero que no fim de Outubro a coisa esteja melhor porque é quando vou para lá mas, se é para ter tudo destruído...
Ainda por cima também ia até às Keys...

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, [Black_Lotus] said:

Espero que no fim de Outubro a coisa esteja melhor porque é quando vou para lá mas, se é para ter tudo destruído...
Ainda por cima também ia até às Keys...

Miami em Outubro acredito que já estará tudo normal. Agora as Keys ficaram totalmente destruídas, duvido muito que em Outubro já esteja acessível.

Link to comment
Share on other sites

  • Stone unpinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.