Jump to content

Invision Power Suite 4.0


Revenge
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

4.0 - Cover photos

 

I want to briefly show our new cover photo support. Cover photos allow users to upload an image to represent something in the community; we currently support them in profiles and calendar events and may roll out support to other areas later.

Here's a video of it in action for a calendar event.

 

http://community.invisionpower.com/blogvideos/40-coverphotos.swf

 

It's really simple to use, and of course still works responsively like the rest of our default theme. We hope it adds a new element of customization for content in your community.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

As transições no forum são mais fluidas do que se nota no video. A gravação tem esse impacto negativo.


Do que usei para já o que vos posso dizer é que a versão final ainda deve demorar algum tempo, pois existe algumas funcionalidades que não estão prontas.

Por exemplo o View New Content(Today) ainda não está a funcionar.

 

De resto gostei bastante. Dá um feeling muito mais moderno que o actual e a board é muito fluida, mesmo tendo em conta que puseram propositadamente a board num servidor muito fatela.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

esta com um look moderno e arranjadinho sim senhor....e no telemovel, como fica?

 

No video, quando faço resize da janela do Chrome, fica assim no telemóvel. Agora não existe uma skin para ambos, é a mesma e adapta-se ao tamanho do ecrã.

Link to comment
Share on other sites

Lembram-se há uns valentes anos atrás quando alguém andava a criar um nick igual ao do Luke, colocando à frente um carácter invisível?

 

Penso que isso foi na versão 2 do IPB. Ora, na Preview do 4, esqueceram-se disso:

 

Captura%20de%20tela%202014-07-02%2022.55

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Mas descobri agora que não estão a conseguir replicar, embora eu continuo a conseguir.

Contudo já tentei criar um nick com esse carácter e não dá.

 

Ainda vou ter de lhes fazer um video a mostrar como se faz :-..

Link to comment
Share on other sites

Wtf o que é que meteste aí?

Btw eu fiz o meu para testar se na board actual dava, já há uns tempos me tinha saído um post em branco, mas imagino os gajos lol

No mobile dá diferente do meu, dá plugin not supported

qwD5ZuK.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.