Jump to content

Jimmy Fallon substitui Jay Leno no Tonight Show


Stone
 Share

Recommended Posts

It’s official: Jimmy Fallon to replace Jay Leno on ‘The Tonight Show’

For the second time in four years, Jay Leno will step down from NBC’s iconic late night franchise“The Tonight Show,” this time in spring 2014, to make way for “Late Night” star Jimmy Fallon.

NBC announced on Wednesday afternoon that Leno will conclude his ”Tonight Show” hosting duties next spring, with Fallon taking over sometime after that. The show will move to New York City.

There’s no news yet on a replacement for Fallon’s 12:35 a.m. slot.

“Congratulations Jimmy. I hope you’re as lucky as me and hold on to the job until you’re the old guy,” Leno said in the announcement. “If you need me, I’ll be at the garage.”

Added Fallon: “I’m really excited to host a show that starts today instead of tomorrow.”

Será que vai durar mais de 7 meses? :-..

Link to comment
Share on other sites

Pelos vistos o Fallon vai para o Tonight Show depois dos Jogos Olímpicos de Inverno de 2014.

Quanto ao Late Night, o primeiro nome que se falou foi o do Seth Meyers do Saturday Night Live.

Link to comment
Share on other sites

o Jay Leno já era triste....o Fallon então nem se fala...

Então quais são os bons?

Conan, Jimmy Kimmel, Craig Ferguson...

x2.. E também curto o Letterman, apesar de ser o que menos vejo e ser apenas por segmentos soltos.

Link to comment
Share on other sites

Devo ser dos poucos que, apesar de ao inicio não me ter convencido, acabei por aceitar o Fallon e até implementou ideias suas engraçadas no programa. Sinceramente, pareceu-me ter merecido aquele lugar.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Devo ser dos poucos que, apesar de ao inicio não me ter convencido, acabei por aceitar o Fallon e até implementou ideias suas engraçadas no programa. Sinceramente, pareceu-me ter merecido aquele lugar.

Não és dos poucos. Essa é a opinião generalizada.

Para mim os mais interessantes de ver são o Jimmy Fallon e Jimmy Kimmel.

Depois deles vem o Conan (algo repetitivo, já são muitos anos também) e o Craig Ferguson.

Letterman também é bom, mas muitas vezes está a fazer um frete enorme.

Link to comment
Share on other sites

Para mim o Conan é o rei dos talk shows o resto... pff...

:-..

Pronto... o Jimmy Kimmel também é muito bom! :D

Aqui a questão é que o Jimmy Fallon quando começou era miseravel mas isso também o Conan o era nos primeiros 3, 4 anos e por acaso um episodio do Fallon á 2 ou 3 meses e o rapaz estava muito melhor agora. Mas por mim tanto se me dá, a ver vejo sempre o Conan.

(e como tambem o acho bom rapazinho...)

Parabens ao chavalo! Será dono e senhor do maior talk show de sempre!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.