Jump to content

Limitless


wasd
 Share

Recommended Posts

6hBvt.jpg

IMDB

Realizador:

Neil Burger (The Illusionist)

Elenco:

Robert De Niro

Bradley Cooper

Abbie Cornish

Anna Friel

Johnny Whitworth

Robert John Burke

Patricia Kalember

Tomas Arana

A copywriter discovers a top-secret drug which bestows him with super human abilities.

Edited by wasd
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

bom, estava a ver este filme, e houve uma parte do guião que me deixou intrigado...

vou deixar a sucessão da conversa para perceberem...

n7kMz.jpg

l67E8.jpg

y23Gu.jpg

eu consigo compreender o "salt cod", apesar de o bacalhau nem ser pescado por cá, mas não consigo compreender onde é que eles foram desencantar a ideia de que Portugal é conhecido por "cheap condoms"....

isto é algo que me está a passar ao lado? Ou uma falha no guião deles? Nunca me passou pela cabeça que Portugal tivesse uma reputação internacional por (ter? produzir?) preservativos baratos...

Alguém sabe alguma coisa acerca desta associação de Portugal com preservativos baratos???

Link to comment
Share on other sites

bom, estava a ver este filme, e houve uma parte do guião que me deixou intrigado...

vou deixar a sucessão da conversa para perceberem...

n7kMz.jpg

l67E8.jpg

y23Gu.jpg

eu consigo compreender o "salt cod", apesar de o bacalhau nem ser pescado por cá, mas não consigo compreender onde é que eles foram desencantar a ideia de que Portugal é conhecido por "cheap condoms"....

isto é algo que me está a passar ao lado? Ou uma falha no guião deles? Nunca me passou pela cabeça que Portugal tivesse uma reputação internacional por (ter? produzir?) preservativos baratos...

Alguém sabe alguma coisa acerca desta associação de Portugal com preservativos baratos???

Eu ouço "cod and cheap condos", não condoms.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

O plano é o Bradley Cooper aparecer quando possa (ou quando precisarem de audiências).

 

Bradley Cooper to Have Recurring Role on Limitless TV Series

The TV series will continue the story from the film.

The very busy Bradley Cooper's schedule has just gotten busier, as CBS have revealed the actor will have a recurring role on the new fall series Limitless. Cooper of course starred in the feature film on which the TV show is based and is an executive producer on the series.

Cooper has a guest star role in the Limitless pilot and CBS president Nina Tassler said the plan is for him to continue to recur throughout the season as his schedule permits.

...

 http://uk.ign.com/articles/2015/05/13/bradley-cooper-to-have-recurring-role-on-limitless-tv-series

Edited by wasd
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.