Jump to content

Silent Hill 2


Mini0n
 Share

Recommended Posts

Silent Hill 2 Movie Official

Writer Roger Avary and producer Samuel Hadida are returning to Silent Hill for Silent Hill 2. The two worked together on the 2006 prequel, which grossed nearly $100 million worldwide.

The Hollywood Reporter reports that filming will begin next year after Hadida and his studio Davis Films finishes Resident Evil: Afterlife with Milla Jovovich.

Earlier this Spring, actor Radha Mitchell — who starred in the first film — stated that the first film's director Christophe Gans most likely wasn't attached to the sequel. "A shame because he's a nutter but he's so passionate about the game," says Mitchell. "I think he should do it if they do it again."

Samuel Hadida has produced the Resident Evil films as well as True Romance. Avary, who won an Oscar with Quentin Tarantino for the Pulp Fiction screenplay, is also working on the film version of Return to Castle Wolfenstein for Hadida's production company.

In January 2008, Avary was involved in a car accident which saw his wife hospitalized and his friend, 34-year-old Andreas Zini, killed. The director entered his plea in a Ventura, California court in late August. He will be sentenced on September 29 and is currently free on bail. And next year, Silent Hill 2 will begin filming.

Link to comment
Share on other sites

Não gostei nada do primeiro Silent Hill..

No entanto é a melhor adaptação de um jogo jamais feita.

Consegue recriar na perfeição o espirito do jogo! Posted Image

Se estiver ao nível do 1º, agradeço!

x2

x3

Não só foi uma brilhante adaptação, tambem csg tornar-se num filme de culto! :y:

Link to comment
Share on other sites

Não gostei nada do primeiro Silent Hill..

No entanto é a melhor adaptação de um jogo jamais feita.

FAIL.

Postal.

indeed LOL!

anw, n curti minimamente o 1º tmb.

mas eu nao sou fã jogo isso conta para curtir o filme mto provavelmente -_-

Link to comment
Share on other sites

para mim, é a melhor adaptaçao feita dum jogo, gans é mesmo fa do jogo, nao é como aqueles que fazem um filme baseado num jogo sem o conhecer bem. ele disse que ia fazer o onimusha, se estiver ao nivel do silent hill, venha ele :D

Não gostei nada do primeiro Silent Hill..

No entanto é a melhor adaptação de um jogo jamais feita.

FAIL.

Postal.

eu nao sei é porque os actores aceitam trabalhar para ele, deve ser da crise, ou uma monguisse muito grande 0_o

Link to comment
Share on other sites

Não gostei nada do primeiro Silent Hill..

No entanto é a melhor adaptação de um jogo jamais feita.

FAIL.

Postal.

lool, tás a gozar, certo? É que nem joguei, nem vi.... Mas à partida penso que os filmes do Boll sejam sempre a mesma merda :P

Link to comment
Share on other sites

Não gostei nada do primeiro Silent Hill..

No entanto é a melhor adaptação de um jogo jamais feita.

FAIL.

Postal.

lool, tás a gozar, certo? É que nem joguei, nem vi.... Mas à partida penso que os filmes do Boll sejam sempre a mesma merda :P

Parece-me que quem está a gozar és tu... lol

Joga e depois vê. E depois podes vir aqui dizer que sim senhor, o Postal é a adaptação mais fiel ao jogo.

Link to comment
Share on other sites

Quando era puto borrava-me a jogar Silent Hill..quer dizer se agora voltasse a instalar o jogo acho que me borrava outra vez :-..

eu tinha 17 anos e tinha medo, lembro-me de varias parte do jogo que metiam medo. nunca tive tanto medo de ir a escola,cabrao do gato no cacifo, e a musica que aparecia no patio? e o telefone que toca, e a chavala começa a chamar pelo pai? depois de matar o primeiro boss, a caldeira fazia um ruido,ate disso tinha medo, o que eu corria para fora da escola, que alivio em ver dia, mesmo que fosse com um nevoeiro cerrado. este jogo esta muito bem feito nesse aspecto, a induçao do medo é espetacular, o harry tinha aquele olhar cansado, assustado, acho que isso ajudava.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.