Jump to content

F1: Noticias


Lexxinghton
 Share

Recommended Posts

Estou para ver isto.

M254202.jpg
WWW.FORMULA1.COM

George Russell says he has had assurances that he will be on equal terms to Lewis Hamilton when he joins Mercedes next year – and insisted he isn’t looking to disrupt harmony within the team when he makes the switch for 2022.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Revenge said:

Estou para ver isto.

M254202.jpg
WWW.FORMULA1.COM

George Russell says he has had assurances that he will be on equal terms to Lewis Hamilton when he joins Mercedes next year – and insisted he isn’t looking to disrupt harmony within the team when he makes the switch for 2022.

 

That's cute.

Link to comment
Share on other sites

On 9/10/2021 at 10:22 AM, Revenge said:

Estou para ver isto.

M254202.jpg
WWW.FORMULA1.COM

George Russell says he has had assurances that he will be on equal terms to Lewis Hamilton when he joins Mercedes next year – and insisted he isn’t looking to disrupt harmony...

 

Já foste Russel :lol:

1336896584-(1).jpg
WWW.FORMULA1.COM

George Russell hasn’t yet joined Mercedes, but talk of a heated rivalry between him and Lewis Hamilton has already begun – with Team Principal Toto Wolff anxious to avoid a repeat of what turned out to be a...

 

Link to comment
Share on other sites

Aut%C3%B3dromo_Internacional_do_Algarve_
JORNALECONOMICO.SAPO.PT

A competição que reúne milhares de fãs portugueses não virá a Portugal, segundo a imprensa italiana. Na preparação do calendário de 2022, que tem várias novidades, os organizadores da prova terão deixado de fora Portimão que, apesar de bem-sucedido, não foi suficientemente apelativo para regressar p

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
ferrari-f1-spa-2020-2.jpg
WWW.AUTOSPORT.PT

As prometidas em obras na zona de Eau Rouge / Raidillon iniciaram-se e a paisagem da pista já sofreu alterações profundas. Com vista a melhorar a segurança será feito um alargamento da escapatória da pista, que levou à demolição do chalet no topo da curva. O número de incidente no complexo Eau R

Por momentos pensei que iam estragar a melhor curva da F1

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Não é pela gaja em si, que eu também não conhecia e é supostamente uma celebridade. É pelo facto de o Martin ter sido afastado pelos gorilas dela quando a tentou entrevistar na grid walk

Edited by karkov
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, karkov said:

Não é pela gaja em si, que eu também não conhecia e é supostamente uma celebridade. É pelo facto de o Martin ter sido afastado pelos gorilas dela quando a tentou entrevistar na grid walk

Sim eu sei.
O gif era por causa do artigo. A gaja que o escreveu acha que essa Megan "não sei q" devia ser protegida, tenta diminuir a importância do Martin Brundle em favor dessa figura e ainda chama snobs aos Europeus... Levar seguranças para um sítio daqueles e armar-se em estrela não é nada snob. Uma gaja que ninguém sabe quem é fora dos US.

Ptt daí o meu gif.
Tem cá uma importância do crlh essa tipa... E malta como ela... E na grid da F1 então, nem queiram saber!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.