Jump to content

Ikariam - Servidores Internacionais


Mini0n
 Share

Recommended Posts

ikariamlogo7ik3.jpg

Live the ancient world!

The sound of the sea, a white sandy beach and sun! On a small island somewhere in the mediterranean, an ancient civilization arises. Under your leadership an era of wealth and discovery begins. Welcome to Ikariam.

http://ikariam.org/

É do género do Travian/Tribal Wars, mas sendo da Gameforge (criadores do Ogame e de muitos outros conhecidos) e tendo uns gráficos muito bons para um browser game, quem quiser passar por lá, força nisso! xD

Dados do Pessoal

.: Beta :.

camurso

Beta

Rayiatia[87:54] >

Sulphur

.: Epsilon :.

Mini0n

Epsilon

Onaos[45:55] > Alba

Marble

kYnTaS

Epsilon

Umaos[65:41] > TuSh

Marble

SunEyed

Epsilon

Bysios[33:20] > Sun Hall

Wine

JLDR

Epsilon

Raenios[46:76] > OFrades

Sulphur

HERiTAGE

Epsilon

Naseios [36:73] > Anaithus

Sulphur

Cesar Luis (Green_Hawk)

Epsilon

Dezios[50:80] > Troia

Marble

Jokeman

Epsilon

Vesaetia[25:47] > Setubal

Crystal

devil001

Epsilon

Ightytia[75:76] > Lisboa

Crystal

Kopien

Epsilon

Snisios[43:20] > Zeitgeist

Wine

gosma25

Epsilon

Ereos[30:63] > Fresky

Wine

Eye

Epsilon

Ingeitia[34:83] > Vini

Quarry

royaltartufo

Epsilon

Sohuios [46:19] > royalandia

Sulphur

JfoxPT

Epsilon

Drutios[66:79] > CHINCHONA

Marble

Sir Archie

Epsilon

Rynooos[52:89] > Tarren Mill

Sulphur

Chartrukian

Epsilon

Typios[38:50] > Megapotamia

Crystal

Evil_Tidus

Epsilon

Rhelyios[56:62] > Buda_Land

Marble

hda

Epsilon

Ghaytia[47:38] > Atlantis

Marble

jr_cardoso

Epsilon

Thereaos[82:69] > Umbilhum

Sulphur

ccrgs

Epsilon

Kifios[24:70] > VN Rabona

Crystal

.: Zeta :.

Mini0n

Zeta

Echiaos[47:57] > Alba

Crystal

HERiTAGE

Zeta

Fiesoios[41:53] > Anaithus

Crystal

Kopien

Zeta

Honyos[62:51] > Zeitgeist

Crystal

Eye

Zeta

Batios[67:34] > Vici

Wine

Chartrukian

Zeta

Ackoeos[69:60] > Dementia

Sulphur

royaltartufo

Zeta

Kelatia [60:48] > royalandia

Wine

flashmate

Zeta

Taiutia[41:27] > Zacora

Marble

Edited by Skywriter
:P
Link to comment
Share on other sites

Skyville :-..

First Steps - Trade

building_port.gif

When you possess a port you can start building up your own trading fleet in order to trade resources with other players. You can directly buy trading ships in the port. They will automatically be used for transport.

On the Island Map simply choose the town which you want to send something to. On the left menu click on the action ´Transport Goods´.

On the next page you can select which and how many resources you want to send.

Link to comment
Share on other sites

Skyville :-..

First Steps - Trade

building_port.gif

When you possess a port you can start building up your own trading fleet in order to trade resources with other players. You can directly buy trading ships in the port. They will automatically be used for transport.

On the Island Map simply choose the town which you want to send something to. On the left menu click on the action ´Transport Goods´.

On the next page you can select which and how many resources you want to send.

pois :-.. . a minha ideia era experientar..alguem ker trocar algo??

ja tou a perceber km e k funciona..o problema estava em km utiliza los :lol:

Edited by kYnTaS
Link to comment
Share on other sites

Tb tou no Episilon, vou ver se começo a jogar a isto.

LOL O MINI0N FOI OWNADO NO TW!!! AHAHAHAHA!

Tou em Naseios[36:73].

Vão dando relatos da vossa experiência no jogo para podermos aprender uns com os outros.

Edited by HERiTAGE
Link to comment
Share on other sites

Como se constroi mais madeira?

Show Island, carregas na pilha de madeira, mexes na barra para pores mais trabalhadores e carregas no confirm.

Eu tenho tudo a dar-lhe na madeira e tudo a dar-lhe no research.

Link to comment
Share on other sites

Não eu tou com 600 e tal de dinheiro e n tenho porto nenhum.

Os teus trabalhadores qd cortam madeira tb geram dinheiro, na research é q n percebo... Há bocado estavam a perder guita, agora já ganham guita qto mais pesquisa... Ainda tenho q ver isso.

Link to comment
Share on other sites

E dinheiro?

Só com um porto é que se ganha dinheiro?

a ideia e...so ganhas ouro km os cidadaos k estao na cidade e km s fossem os trabalhadores da tua cidade ..cada um dat 4 de ouro por hora..kantos mais tiveres na cidade e n a ir buscar recursos mais ganhas!! mas por outro lado tens menos a trazer os recursos tens de jogar km o k precisas mais..

os trabalhadores n dao dinheiro nenhum!!kando mexes no num de trabalhadores o dinheiro por hora diminui..

outra coisa e k o saw mill tem de ser evoluido por todos da tua ilha cada um contribui km um "donate" para poder aumentar ao nivel..

cumps

Link to comment
Share on other sites

Ya tava a dizer mal...

Gold and Finances

Your gold production is dependent on the job assignment of your population. Your income is calculated as follows:

* Each citizen produces 4 gold per hour

* Each worker produces 0 gold per hour

* Each researcher costs 8 gold per hour

* Units and war ships in your town cost the stated upkeep

* Travelling units and war ships cost double the upkeep

Your gold fortune is not linked to one town, but rather stands globally for the wealth of your island empire.

A list of your incomes and the continuous costs of all your cities can be found by clicking on the gold symbol on the top left.

E essa porra da pilha de madeira é uma caca! Só tenho 2 jogadores activos na minha ilha... Vou ter de abonar só eu para aumentar a madeira!?

Edited by HERiTAGE
Link to comment
Share on other sites

Ya tava a dizer mal...

Gold and Finances

Your gold production is dependent on the job assignment of your population. Your income is calculated as follows:

* Each citizen produces 4 gold per hour

* Each worker produces 0 gold per hour

* Each researcher costs 8 gold per hour

* Units and war ships in your town cost the stated upkeep

* Travelling units and war ships cost double the upkeep

Your gold fortune is not linked to one town, but rather stands globally for the wealth of your island empire.

A list of your incomes and the continuous costs of all your cities can be found by clicking on the gold symbol on the top left.

E essa porra da pilha de madeira é uma caca! Só tenho 2 jogadores activos na minha ilha... Vou ter de abonar só eu para aumentar a madeira!?

pois parece k sim :-.. a n ser k fales km os outros para ver s eles tb s chegam a frente..pk eles vao lucrar km o teu investimento!! mas kando numa ilha tens mto pessoal os k n dao nd para evoluir começam a levar nas "orelhas" dakeles k dao (ser atacados etc..) essa tb e a desvantagem de n dar nd :lol: eu tive a sorte de um dos gajos da ilha ter desenvolvido sozinho para o nivel 2 :-.. mas tb ja entrei km um donativo para n parecer mto mal!!

Link to comment
Share on other sites

Isso não é bem assim. O que me parece é que tens que doar x para que possas passar ao nível seguinte de madeira, ou seja ter mais madeira. Acho que não interessa o que os outros dão. Por exemplo, na minha ilha eu estou no nível 1 e já há um gajo em nível 2.

Link to comment
Share on other sites

Isso não é bem assim. O que me parece é que tens que doar x para que possas passar ao nível seguinte de madeira, ou seja ter mais madeira. Acho que não interessa o que os outros dão. Por exemplo, na minha ilha eu estou no nível 1 e já há um gajo em nível 2.

n tas a ver mal as coisas! nivel dois deve ser da cidade n tem a ver km a madeira..kando o gajo pos a evoluir eu vi a barra de evoluçao :lol: e n dei nd para isso...e neste momento na minha ilha a saw mill ta a nivel dois e foi so esse gajo k s chegou a frente provelvelmente pk tb n sabe k os outros tao a benefeciar!!!

s vires o gajo k deu os 350 ta no nivel 1 mas isso e na town hall dele... ;)

post-17422-1203614652_thumb.jpg

Edited by kYnTaS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.