Jump to content

Despedimentos


EdgeHead
 Share

Recommended Posts

Opá, a quantidade de storylines que já passaram na WWE e que foram bem piores...

E, para que conste, bem explícito em todo o lado "Don't try this at home". Ou seja, a WWE nunca pode ser considerada culpada caso alguém decida imitar algo que por lá apareça e corra mal...

Link to comment
Share on other sites

sao opinioes... inda consigo aguentar 20 minutos de steven Segal.. desse canastrao nem 10...

Quanto a filmes de acção, posso não concordar, mas aceito a opinião.

Agora, quando o gajo estava na WWE... as promos do tipo eram de chorar a rir. Aí sim, era um actor de primeiríssima qualidade.

Mais ainda, há pessoal que até diz que ele era limitado como wrestler.

Link to comment
Share on other sites

Ao bocado ja tinha visto um erro.

Quando chegar a casa digo-te. ;)

Já agora, aconselho a todos ir ver o ultimo filme do Kapa Eme. F A N T Á S T I C O.

Já sei qual é o erro.

Vai as parcerias, algumas delas ficam atras da imagem dos 2 anos.

Link to comment
Share on other sites

Apparently, Ric Flair quit WWE earlier in the week. The possible departure doesn't have anything to do with the recent drug scandal, he's simply frustrated with his push. Also, he hasn't had any encouraging communication from management.

WWE hasn't given Flair his release. WWE officials are trying hard to get him to cool off and not quit. They are having discussions to get things sorted because WWE doesn't want him to quit the company.

Sinceramente caguei para o Flair... mas depois começo-me a lembrar daquela sua entrada ao vivo, aquela grandeza... não é Donovan? Até arrepia...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.